czwartek, 8 września 2016

Pójść za ciosem - czyli torebki na przyprawy.


 Jak wyglądają wasze pojemniki na przyprawy?  Bo mój beznadziejnie... Zwykłe plastikowe pudełko zawierające różnorakie, porozrywane torebki z przyprawami, i rozsypana ich zawartość też gdzieś by się znalazła. Idąc za ciosem - jak w tytule posta - oprócz torebek na suszone grzyby zrobiłam podobne na przyprawy i suszone zioła.



Kilka papierowych torebek w kolorze białym i brązowym oraz parę sztuk przezroczystych. Do tego wydrukowane etykietki i klamerki zaciskowe. Niewielkim kosztem można zamienić swoja kuchnię a już na pewno plastikowy pojemnik na coś estetycznego i ładnie wyglądającego.

 

Większą ilość przypraw kupiłam na wagę w sklepie internetowym - może wreszcie nie będzie wiecznie brakować majeranku i pieprzu! 



Te podstawowe i najczęściej używane mam pod ręką na kuchennym blacie.



Pozdrawiam znowu z kuchni (bo tu mnie najwięcej) - D.



44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie-D. No i polecam oczywiście!

      Usuń
  2. Bardzo Mi się podoba Twój sposób. Wszystko wygląda ładnie i estetycznie.
    Cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estetyka to najważniejsza rzecz w kuchni. Dziękuję i bardzo się cieszę że to widać. Buziaki-D.

      Usuń
  3. Super. U mnie niestety chaos porozrywanych torebek. Ciągle myślę nad pasującym dla mnie, estetycznym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u mnie też tak było - wieczny bałagan w pudełku. Mam nadzieję, że jak coś wymyślisz to się pochwalisz :)
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
    2. Na pewno pokaże. Pomysł mam już dawno w głowie, tylko jeszcze półproduktów odpowiednich nie upolowałam :)

      Usuń
    3. Pomysł to już połowa sukcesu! Czekam na twoje pojemniczki :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i łatwo można znaleźć to czego się akurat szuka w danym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, najczęściej używane przyprawy mam na blacie pod ręką. Liść laurowy, ziele angielskie, papryka, rozmaryn, oregano, jałowiec pieprz, czy pietruszkę. Pozostałe trzymam w szafce. Póki co jestem zadowolona z tego sposobu bo i mam teraz większa ilość i porządek. Buziaki-D.

      Usuń
  5. ...I jest pięknie :) brawo i przesyłam buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  6. ...I jest pięknie :) brawo i przesyłam buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja marzę o takim porządku w przyprawach :) torebki są zachwycające, aż chce się gotować. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo nic prostszego: etykietki znalazłam sieci i wydrukowałam, torebki kupiłam w sklepie internetowych a białe zrobiłam sama. Sposób i estetyczny i wygodny, więc jak najbardziej polecam :)
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
  8. Super pomysł i wykonanie :) cóż wstyd się przyznać ale u mnie to tak pół na pół;te nieszczęsne porozrywane torebki i bardziej ogarnięte pojemniki ;)
    Ps. dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie było podobnie, mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.
      Pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  9. Świetny pomysł i w ogóle fajnie to wygląda. Ja mam szklane, niewielkie słoiczki na wierzchu, a w szafce mniej używane torebki... i już widzę, że chyba słoików trzeba dokupić ;)
    Ale Twój pomysł mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyprawy są czymś dla mnie wyjątkowym, bo za ich sprawą nadajemy potrawom różne smaki i aromaty. Zawsze drażnił mnie bałagan w moim pudełku i postanowiłam zrobić papierowe torebki. Mam też wiszące na relingu nad stołem szklane pojemniki, w których trzymam te rzadziej używane przyprawy :)
      Pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  10. Ja ciągle zabieram się za zrobienie właśnie takich etykiet na zioła. Twoje wyszły cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykiety znalazłam w sieci i wydrukowałam :) Poszukaj na pewno znajdziesz, a jak chcesz zrobić sama to wielkie brawa!!!
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  12. Świetny pomysł na zapakowane przyprawy.Ja mam w sloiczkach brakuje im pięknych etykiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe etykietki można znaleźć w sieci, do wyboru do koloru.
      Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  13. Świetny pomysł na zapakowane przyprawy.Ja mam w sloiczkach brakuje im pięknych etykiet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kompletnego hopla na punkcie przypraw wszelakich i w związku z tym pokaźną ich kolekcję :) Przechowuję je w zamykanych słoiczkach z gumkami i przeznaczyłam dla nich całą dużą szafkę z 4 półkami.... to już czyste szaleństwo ;))
    Twój pomysł na torebeczki wspaniały, przepięknie i bardzo estetycznie wyglądają, baaardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness - faktycznie masz pokaźną kolekcję... Ja mam sporo, ale wiadomo jedne używam częściej inne bardzo rzadko. Przyprawy są niesamowite, za ich sprawą można jedno danie podać w kilku odsłonach :) Chętnie zobaczyłabym Twoją półeczkę:) Dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
  15. Kochana to jest na prawdę świetny pomysł i inspiracja! Mam nadzieję, że nie obrazisz się jeśli się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo się cieszę !!! Oczywiście, że nie obrażę się bo i o co? Sama czerpie inspirację od blogowych koleżanek i tym bardziej mi miło jeśli ktoś chce skorzystać z pomysłu. Wrzuć na bloga !
      Pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  16. Wielkie brawa! Torebki prezentują się bardzo estetycznie i pięknie :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, właśnie na tej estetyce zależało mi najbardziej, bo lubię w kuchni mieć porządek i wszystko pod ręką :)
      Buziaki-D.

      Usuń
  17. Wygladaja bardzo ładnie! Praktyczna i sliczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie Alu - praktyczna ozdoba, czyli chyba się udało.... Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie - D.

      Usuń
  18. Pięknie to wygląda. I jest to zawsze coś innego niż popularne słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zależało mi na czymś innym, bo słoiczki mi się troszkę znudziły. Zostawiłam jedynie szklane pojemniki, które wiszą na relingu nad stołem. Inne słoiczki zlikwidowałam.
      Pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  19. Śliczne etykietki, a torebeczki z przyprawami wyglądają uroczo!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Kasiu :) Marzy mi się tak na prawdę remont kuchni, żeby lepiej wyeksponować to i owo, ale nawet teraz nie mam czasu zająć się jakimś projektem. Póki co cieszę się drobiazgami.
      Pozdrawiam serdecznie - D.

      Usuń
  20. Fantastyczny pomysł :) Zdecydowanie w moim klimacie, jest prosty, a bardzo efektowny :) Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak dla mnie proste rozwiązania są najlepsze. Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
  21. Świetny pomysł. Chyba lepszy niż tysiące słoiczków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, słoiczki już mi się znudziły, chociaż mam wiszące szklane pojemniki na relingu nad stołem. Zrobiłam też selekcję przypraw, te które używam często (niemal codziennie) stoją na blacie. Torebki jak na razie sprawdzają się w 100%. Pozdrawiam serdecznie-D.

      Usuń
  22. Fajnie wyglądają takie naklejki, u mnie przyprawy wszystkie wymieszane:)

    OdpowiedzUsuń
  23. estetyczne i eleganckie:)

    Lubię oglądać Twoimi oczami- śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń