wtorek, 1 grudnia 2015

Czekam ...



Choć nie słychać jeszcze kolędy z lutni piernikowego anioła, a  kuchenna szafka nie pachnie korzenną przyprawą – też czekam...

Mimo, że adwentowe świeczki nie nastroiły się jeszcze świątecznie, a podjadane ciastka wcale nie smakują cynamonem – też czekam... 

 Bo niezależnie od odpowiednio zmielonego maku i nie zapalonej jeszcze adwentowej świeczki, Święta przecież nadejdą...    Wraz z choinką skrywającą niespodzianki pomiędzy zielonymi gałązkami. Z bombkami leżącymi jeszcze na sklepowej półce. Wraz z nowym przepisem na makowca i na śledzie w korzennej zalewie.


 Czekam. Bo przecież jak co roku o tej samej porze Betlejemska Gwiazda wskaże właściwą drogę a opłatek zajmie honorowe miejsce na wigilijnym stole. 
Zapach sianka przypomni nam o Stajence a puste nakrycie da nadzieje, że Ktoś w końcu zapuka do drzwi ...

Pozdrawiam-D.


12 komentarzy:

  1. Pięknie powiedziane. Wzruszylam się Twoimi słowami, bo kocham Te właśnie święta i też... czekam na nie. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam z przyjemnością...i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam i chyba zaczynam powoli panikować, bo mieszkanie nie posprzątane, okna nie umyte, pierniki piekłam ale zjedli, poduszki wciąż głęboko w szufladzie schowane i oprócz świecznika adwentowego nic nie przypomina, że święta tuż tuż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś to Twoje czekanie wydaje mi się bardziej właściwe, niż w pędzie, w mieszkaniach już ustrojonych... I już teraz Ci życzę, by Ktoś zapukał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam ... Chcę czekać i delektować się atmosferą ... Nie chcę biegać, ani na siłę robić świąteczne dekoracje, bo wypada być kreatywnym ...
    Zatem przysiadam się i czekam razem z Tobą Dominiczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tekst :) Czekam razem z Tobą!
    Ślę pozdrowienia, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane, cudowny jest czas oczekiwania...:)
    Niestety nie otworzyły mi się Twoje zdjęcia, a szkoda bo z pewnością jeszcze bardziej ukazałyby sedno oczekiwania...:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - coś się stało ze zdjęciami :( Ja wczoraj od rana jeszcze widziałam.

      Usuń
  8. Dziewczyny !!!! usunęłam album z google+ Raczej trwale bo nie mam fotek też w koszu. Mam zdjęcia w domu na dysku, spróbuje coś zdziałać ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten okres to najpiękniejszy czas w roku... zdjeć nie widze, a chciałabym

    OdpowiedzUsuń
  10. To na pewno magiczny Czas, ale jakoś umyka nam między palcami :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    P.S: Obserwuję i będę zaglądać. :-)

    OdpowiedzUsuń