niedziela, 13 grudnia 2015

Choinka

Gdzieś pomiędzy kupionym szalikiem a bagietką, w mojej siatce znalazły się także cztery listewki i klej. Nareszcie wypatrzona w gazecie drewniana choinka miała szansę stanąć w sobotę na moim kuchennym parapecie.

Kilka bombek i stara gałązka modrzewia to taka chwilowa dekoracja. Tworzę małe papierowe gwiazdki i szukam pomysłu na oświetlenie.W sklepie spożywczym zobaczyłam też małą holenderską choinkę.  Żywą i bardzo ośnieżoną!


 Mimo kapryśnej pogody w mojej kuchni zaczyna pachnieć Świętami. Dzisiaj upiekłam pierniki i ciastka maślane. Zmieliłam mak do kutii i makowca. Zaraz biorę się za farsz do pierogów. A w przerwie popijam herbatę z pomarańczą i goździkami. 

 Pozdrawiam-D.





12 komentarzy:

  1. I właśnie takie dekoracje są bardzo i w moim stylu :)
    Pięknie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak niewiele kosztują :) Widziałam Twoje choinki Martuś, są cudne!
      Buziaki-D.

      Usuń
  2. Piękna wyszła, prostota górą :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nawet dużo pracy z nią nie było, odpowiednie narzędzia + pomoc K. no i jest!
      Buziaki-D.

      Usuń
  3. I ile możliwości aranżacji! Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację! Do tej pory tyle już na niej wieszałam, że sama się dziwię, że to przetrzymała.
      Buziaki-D.

      Usuń
  4. Uwielbiam takie proste, naturalne dekoracje, pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz bardziej ku takim się skłaniam :)
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń
  5. Piękna dekoracja !!1 Naturalna i choć prosta sama w sobie to bardzo wymowna:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ogromne pole do popisu z dekorowaniem, można zmieniać ozdoby non stop!!!
      Buziaki-D.

      Usuń
  6. To prawda - prosta, piękna dekoracja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyznam, że jestem z niej zadowolona :)
      Pozdrawiam cieplutko-D.

      Usuń